O zi de Primavara...

E o zi calda de primavara, iar eu ca de obicei stau in casa singura si privesc pe fereastra la cerul luminat de soare, la frunzele care au inflorit din nou in copaci , la bobocii care sunt pe cale sa-si deschida petalele. Se naste in mine dorinta de a fi un fluture sa pot zbura din floare in floare, bucurandu-ma de frumusetea naturii. As vrea sa simt mirosul parfumat de ghiocei, de viorele,de branduse si de alte flori de primavara. As vrea sa zbor ca o pasare calatoare, sa fiu libera fara sa depind de nimeni sa calatoresc prin mari si tari. As vrea sa ma bucur de caldura razelor de soare. As vrea sa privesc oamenii plimbandu-se prin parcuri, tinandu-se de mana. As vrea sa aud rasetele copiilor care se alearga si se joaca( in frumusetea naturii). Cand ma gandesc ca din pacate sunt asa de putini oameni care pretuiesc natura si in schimb asa de multi care nu o observa sau isi bat joc de ea.Tot mai multi sunt (atat de )insetati de alte lucruri cum ar fi violenta, perversitatea, invidia, vulgaritatea, crime, imbogatire chiar cu pretul de a calca pe cadavre , de parca ar lua ceva cu ei cand se duc pe lumea cealalta. Oricum, ma indoiesc ca ceea ce vor e si ceea ce isi doresc cu adevarat. Isi pierd timpul facand rau si facandu-si rau singuri fara sa realizeze cat de frumoasa poate fi viata lor daca ar sta sa-si puna mintea la contributie si sa gandeasca mai bine la ceea ce au cu adevarat.
In schimb eu imi doresc sa ma bucur de aceste lucruri minunate pe care ni le-a dat Dumnezeu cat pot de mult. De multe ori visez ca ma pot plimba oriunde si oricand fara sa-mi pese de nimeni si de nimic .Imi doresc sa nu ma mai trezesc niciodata dintr-un astfel de vis...Dar ma gandesc ca trebuie sa ma trezesc, sa revin cu picioarele pe pamant, sa am curaj si incredere in mine, sa lupt pentru aceste vise ca ele sa poata deveni realitate, Asa ar trebui ,dupa parea mea ,sa faca toti.Sa lupte pentru visele lor fara sa le transforme in( propriile lor ) frustrari si sa se ingroape intr-o viata intunecata....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft