Vara trecuta...

Vara trecuta as putea spune ca a fost cea mai frumoasa dintre toate verile, pentru ca am fost extrem de fericita. Mama reusise sa ia bilete de tratament timp de 18 zile in statiunea Techirghiol si pentru ca in sfarsit am sa revad marea dupa atatia ani. Chiar imi doream enorm de mult sa mai vad marea macar o data....
Cu o seara inainte nu prea am putut sa dorm probabil din cauza entuziasmului. In prima zi ne-am cazat intr-un sanatoriu care mi se parea foarte mare. Ajunsesem prea tarziu pentru a incepe procedurile de tratament fiindca plecase doctora, asa ca ne-am dus in camera. Era o camera cu peretii de culoare verde cam micuta, dar pot sa zic ca avea de toate: un frigider, un sifonier, un TV cam micut si el dar merge, oricum eram satura de tot ce era pe la TV, o masa cu doua scaune, doua paturi si o toaleta. Mi se parea perfecta, de mai mult chiar nu aveam nevoie. Eram cam obosita dupa o noapte aproape nedormita si dupa un drum atat de lung dar... nu prea imi vinea sa ma pun in pat sa ma odihnesc, deoarece eram foarte nerabdatoare de a merge pe plaja. Totusi pana la urma m-am lasat convinsa de mama de a ne odihni putin asa ca am atipit cateva minute...
Cand ne-am trezit era deja trecut de ora pranzului si se mai racorise putin, asa ca am decis sa ne plimbam prin imprejurimi ca sa ne acomodam cu locul. Am iesit afara si am descoperit ca era un mic parculet in fata sanatoriului amenajant frumos cu verdeata, cateva umbrele, cu banci si masute. Ne-am continuat plimbarea pe o alee care ne ducea spre lacul Techirghiorului, care spre surprinderea noastra era foarte aproape de acel sanatoriu. In partea stanga a aleei era o mica padurice unde puteai sta tolanit pe iarba verde la umbra unui copac, iar in partea dreapta era lacul imens, plin de pescarusi care se odihneau pe suprafata lacului. Imi parea atat de frumos acest peisaj incat as fi stat ore intregi privindu-l. Mai vazusem peisaje asemanatoare prin poze si mi-am dat seama ca una e sa privesti o simpla poza si alta e sa privesti in realitate acel frumos peisaj. Pe langa lac stateau la soare cativa oameni unsi cu namol din cap pana in picioare. Li se vedeau mici portiuni albe nedate cu namol. Imi pareau foarte caraghiosi. Se facuse ora mesei de seara asa ca am fost nevoita sa ma despart pentru un timp de aceea priveliste frumoasa. Dupa masa de seara am iesit din nou sa ne plimbam. Deja se intunecase. Am luat-o din nou pe aleea care ducea spre lac, de data asta sub razele luni si a stelelor de pe cer. In linistea serii se auzea doar adierea aerului si murmurul apei, imi parea si mai frumos. In noapte aceea am dormit neintoarsa....
A doua zi am inceput procedurile. Aveam 4 proceduri de facut pe zi; masaj, gimnastica, magnetoterapie si bazin. Era prima zi de proceduri,peste masaj si magneto am trecut usor fata de gimnastica si bazin in care trebuia sa-mi pun muschii in functiune, care nepusi de mult timp, m-am procopsit cu febra musculara pentru cateva zile pana m-am obisnuit. Cel mai mult imi placea sa ma balacesc in acel bazin cu apa sarata si calda care mi se parea foarte mare... as fi stat numai in el sa ma balacesc. Aproape tot personalul acelui sanatoriu era foarte amabil. Zilele au inceput sa zboare una cate una. Cat as fi vrut sa opresc timpul in loc. Intr-o seara s-a dat concert prin apropriere si nu puteam pierde o asemenea ocazie, asa ca ne-am dus sa-i vedem pe cei care au concertat si nu au fost putini la numar asa cum m-am asteptat. Am avut plecerea de-ai vedea pe: Tavi Colen, Iris, Bambi, Autentic, Jean Constatin, Bordo, Pepe si multi altii, a fost o seara foarte frumoasa. In ultimul weekend am vizitat statiunea Mamaia, ne-am plimbat pe faleza si am stat sa privim plaja, marea, valurile spumoase si acea linie a orizontului care unea cerul cu marea, era o priveliste superba. Apoi ne-am dus sa vizitam Acvariul. Erau foarte multe acvarii si o multime de pesti multicolori de diferite specii si marimi, care unii se plimbau prin acvariile lor, iar altii hibernau. Erau asa de frumosi incat nu-mi vinea sa-mi iau ochii de la ei...
Dupa aceea am mai vizitat Delfinariul. Cand am intrat am observat o foca care lenevea tolanita pe jos si un delfin simpatic care inota in bazin,. Dupa ce s-au asezat toti spectatorii la locurile lor, a aparut dresorul care a inceput sa fluiere, iar delfinul ascultator a iesit deasupra apei asteptand sa i se dea recompensa pentru numerele pe care trebuia sa le faca. Dupa ce a primit recompensa a inceput sa sara printre doua cercuri, si sa sara cat de sus putea, sa prinda obiectele pe care dresorul ii le arunca sau sa le adune si sa le inapoieze. Dupa ce si-a terminat numerele de executat s-a intors la dresor sa ii se dea alta recompensa. A venit randul focii care era mai lenesa si ar trebuit sa ii se dea mai multe recompense ca sa-si faca numerele cam aceleasi cu ale delfinului.
Ne-am intors in camera in care eram cazati sa ne odihnim pentru ca a doua zi trebuia sa “decolam” spre casa, cu parere de rau ca a trecut prea repede timpul petrecut acolo, dar fericita ca am sa iau cu mine astfel de amintiri frumoase....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft