Teama de a fi... EU

Imi place foarte mult sa citesc despre dezvoltare personala si imi doresc sa aflu cat mai multe despre tot ce tine de psihicul uman, pentru ca mi se pare destul de fascinant. Am aflat ca unele persoane s-au vindecat de anumite boli folosindu-se de constientul lor, prin autosugestie. Uneori ma intreb, de ce citesc despre aceste lucruri?
Trebuie sa recunosc ca de multe ori nu ma inteleg pe mine insami si, imi doresc sa ma cunosc pe mine mai in profunzime, sa reusesc sa ma inteleg si sa-i inteleg pe cei din jur, intr-o oarecare masura. Banuiesc ca daca nu ma cunosc pe mine insami, n-am cum sa-i cunosc nici pe cei din jur in profunzimea fiintei lor.
Incerc sa gasesc raspunsuri la anumite intrebari ce mi le pun de multe ori: Cine sunt? Care e menirea mea pe lumea aceasta? Cum inving unele temeri? De ce mi-e frica de necunoscut? De ce mi-e frica sa gresesc? Pe langa altii, care fac greseli extrem de grave si iremediabile si totusi dorm foarte linistiti pe perna lor, iar mie mi-e teama sa fac mici greseli… chiar nu ma inteleg.
De ce nu sunt capabila sa-mi controlez acest sentiment de frica? Sunt constienta ca el ma va tine pe loc si ca nu o sa pot evolua ca om. De cate ori vreau sa actionez intr-un anume moment apare aceasta teama si ma inhib. Observ ca pierd multe din cauza asta… Urasc acest sentiment si faptul ca nu reusesc sa scap de el.
Am citit mult, si inca mai citesc despre astfel de lucruri. Încerc sa invat sa-mi schimb felul de a gandi, sa-mi re-programez constientul cu ganduri pozitive, sa-mi exprim punctul de vedere fara sa imi fie teama ca ceilalti se vor supara, sa fiu mai sigura pe mine si sa nu-mi mai ese atat de mult de ceilalti. Nu stiu cat de mult voi reusi, dar cu siguranta voi persevera pana cand am sa reusesc.
Ceea ce am citit pare simplu teoretic… E cam greu insa, sa pui in practica ceea ce citesti pentru ca esti invatat cu acele ganduri si sentimente… E ca si cum ai iesi din zona ta de confort – nu esti multumit de ea dar, totusi, nu te induri nici sa iesi din ea, pentru ca ti-e teama ca iesind din zona de confort, iti va fi mai rau.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Indrazneste sa castigi !"

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft