La Calimanesti

Luna trecuta am fost in statiunea balneara Calimanesti-Caciulata in care m-am bucurat in 18 zile de peisaje superbe. Munti parca sculptati in asa fel incat sa le dea o frumusete a parte, vazandu-i imi imaginam ca sunt in varful muntelui si priveam lumea de sus... plimbari pe marginea raului Olt. Am vizitat 3 manastiri foarte frumoase: manastirea Cozia, manastirea Turnul si manastirea Ostrov. In vara asta am vizitat un nr mare de manastiri pe care nu credeam ca voi avea ocazia de a le vizita vreodata. In apropierea hotelului era un parc chiar deasupra raului , cateva terase si o disoteca in aer liber in care imi placea sa stau noaptea si sa privesc pe cei de pe ring cum dansau pe ritmul muzicii, in acelas timp dansand si eu cu gandul. Am avut ocazia sa vad in cateva nopti mirese foarte frumoase furate si aduse acolo ca sa-si faca de cap.;)) Despre tratament nu pot sa spun mare lucru deoarce am facut acelasi proceduri ca si anul precedent la Techirghiol: magnetoterapie, gimnastica, bazin si masaj, m-am simtit la fel de bine ca si anul trecut facandu-le. Singurul lucru care a lipsit la una din proceduri e ca la bazin nu a existat profesor care sa faca gimnastica individuala asa cum exista la Techirghol. Am reusit sa-mi fac cativa amici cu care ne jucam carti sau vizionam filme pe laptop cand ne plictiseam cu care tin si acum legatura pe mess cu ei. Am avut noroc ca vremea a fost frumoasa, a plouat foarte putin cat am stat acolo...imi placea sa stau cat mai mult afara,pentru ca, expirand aerul acela curat ma simteam foarte linistita si relaxata. Plus de asta stiam ca nu voi mai avea aceasta ocazie mult timp de acum incolo si voiam sa profit de ea cat de mult puteam. ..


Click aci pentru a vedea pozele

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Indrazneste sa castigi !"

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft