Roman de aventura...




De cateva zile am inceput sa citesc un roman de aventura , sincera sa fiu nu prea am fost asa atrasa de romane de acest gen, desi dupa atatea romane de dragoste, ma cam saturasem de atata dragoste si voiam altceva....



Ma batea gandu sa citesc romanul Romeo si Julieta dar mi s-a spus de catre cineva ca e un roman cam greu de inteles asa ca l-am lasat pentru mai tarziu, cand am sa fiu bine dispusa sa-mi pun neuronii in functiune ceva mai mult;)) cu siguranta intr-o zi o sa-mi iau inima in dinti si il voi citi. Bine, asa in mare cam stiu despre ce este vorba in Romeo si Juliete din auzite, mai ales finalul tragic pe care il are acest roman.....


Uitandu-ma pe site cu lista de carti a colectiei de la Adevarul si pe care le am de altfel in biblioteca majoritatea cartilor din aceasta colectie. Mi-a atras atentia primul volum din acest roman de aventuri care se numeste Winnetou scris de Karl May sunt 3 volume in total si mi s-a parut o denumire ciudata,asa ca am inceput sa citesc o mica descriere acestui roman si descrierea parea foarte interesanta ca si, mica biografie al autorului care m-a uimit ce viata tumultoasa a avut acest scriitor....


Care nefiind un student iminent a ajuns sa fie inchis pentru cativa ani buni pentru furt, inselatorie si vagabondaj, O biografie nu tocmai buna pentru un scriitor de romane, dupa care s-a retresat si a inceput sa scrie foarte multe romane cu care a avut si succes... Interesant, nu?


Inca din primele pagini am observat ca acest scriitor avea foarte multa imaginatie, in roman este vorba despre un tanar american de origine german care mediteaza copiii unor germani prietenul acestor germani observa ca tanarul are multe abilitati si il trimite sa munceasca in Vestul Salbatic, unde dupa o serie de aventuri iil intalneste pe Wnnetou e un 'pieile-rosie' care prima data se lupta cu el, dupa care se leaga intre ei o prietenie foarte stransa . Acest Winnetou e sef de trib al apasilor, tanarul american descopera cultura amerindiene care nu era bine vazuta in timpurile acelea de catre cei 'albi' .


Desii citind pe internet ca acest scriitor nu a avut de a face prea mult cu cultura amerindiene, el povesteste totusi aceste aventuri la persoana a intaia fiind tanarul american de origine german pe nume Old Shartterhand si reuseste sa puna intr-o lumina buna aceasta cultura amerindiene....


Romanul acesta imi aminteste foarte mult de filmele Westen dupa care era innebunit tatal meu, cum vedea un film cu cowboy si indieni nu mai il dezlipeai de la TV smile)....


Sunt curioasa sa vad cum dezvolta in continuare scriitorul aventurile lui Old Shartterhand si Winnetou.


Poate dupa aceste 3 volume din Winnetou care sunt sigura ca ma va tine cu sufletul la gura pana la sfarsit, am sa fiu atrasa mai mult dupa filmele Westen si romane de aventura...


Am observat ca nu trebuie sa te axezi doar pe un anumit gen de romane, fiindca toate genurile au ceva interesant. Acum depinde foarte mult si de imaginatia autorului si felul cum povesteste...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Bratari

Fii in trend