Anul 2009

Anul 2009, a fost un an mai special fata de anii precetenti, deoarece am avut parte de cateva experiente care au fost bune si rele si care m-au ajutat sa ma schimb intr-un fel sau altul, m-a facut sa am incredere in mine mai multa decat aveam inainte, sa trec peste anumite complexe ceea ce nu credeam ca voi trece vreodata , m-a facut sa lupt pentru ceea ce imi doresc chiar daca sunt asa cum sunt. Una dintre dorinte mi-am indeplinit-o deja asa cum stiti din articolele trecute aceasta dorinta era de a face scoala, ceea ce iarasi nu credeam ca am sa mi-o indeplinesc vreodata, dar uite ca anul 2009 mi-a dat ocazia sa mi-o indeplinesc... :)

Am vazut locuri din aceasta frumoasa tara care nu as fi crezut ca le voi vedea vreodata, am cunoscut oameni noi, iar ascultandu-le problemele m-au facut sa meditez la ceea ce imi doream si ce fac ca sa indeplinesc acele dorinte care pana atunci ma confornam cu situatia si nu faceam nimic ca sa-mi ating scopul, am ajuns la concluzia ca am gresit ca i-am ascultat prea mult de cei din jur si prea putin pe mine insami, mi-am dat seama ca limitele si prejudecatile lor mi-au inspirat neincredere in a imi indeplini ceea ce imi doresc, mi-am dat seama ca numai eu stiu ce e mai bine pentru mine si nu ceilalti...

Inspre sfarsitul anului trecut, din pacate am pierdut un prieten drag care era ca un tata pentru mine, si care mereu il invidiam de optimismului si puterea de care dadea dovada luptandu-se multi ani la rand impotriva bolii de care suferea si aceasta fiind Cancerul, asta a fost a doua oara cand aceasta boala imi ia inca o persoana draga...

Acest an m-a invatat ca nu trebuie sa faci greseala de a te atasa prea repede de anumite persoane deoarece vei ajunge sa te doara nepasarea lor fata de tine sau mai bine spus sa nu te atasezi de vorbele acelor persoane care la un moment dat nu vor valora nimic pentru ei .......

Cea mai mare bucurie care mi-a daruit acest an este venirea pe lume a doi nepotei pe nume Dragos si Emil, care sunt doi ingerasi ce ne lumineaza viata de cateori ii privim si sunt tare fericita ca am avut ocazia sa particip la splenditul lor botez....

Sper ca noul an sa fie mai bogat in experiente frumoase, in mai multa bucurie, fericire, optimism, incredere si in mai multe articole pe acest blogulet pe care l-am cam neglijat pentru un timp...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Indrazneste sa castigi !"

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft