"Indrazneste sa castigi !"

Bill Sands a fost condamnat la San Quentin. Cand a iesit din inchisoare, a inceput sa scrie, a publicat o carte numita “My Shadow Ran Fast”, despre experientele lui de condamnat si, in cele din urma, a devenit conferentiar. Mark a avut privilegiu de a-l asculta intr-oo seara cand era in liceu. Sands statea in fata unui public de o mie cinci sute de elevi care, in naivitatea lor tinereasca, credeau ca stiau totul. Bill statea pe scena spunand: “Parintii mei nu se placeau. Tatal meu era judecator federal, mama era alcoolica si singurul fel in care puteam atrage atentia era sa fac ceva cum ar fi sa arunc o piatra in vitrina unui magazin. Apoi am inceput sa jefuiesc magazine, sa fac infractiuni tot mai grave si, in cele din urma am ajuns la San Quentin.

Cand am ajuns acolo, mi-ai cerut sa intretin relatii sexuale perverse, Pentru ca nu am vrut, mi-au rupt nasul” In acel moment, Bill si-a lipit nasul de fata, sub ochii a mie cinci sute de elevi 'Cand au insistat si eu m-am opus, mi-au rupt degetele de la o mana.” Si-a indoit toate degetele pe spate, la nouazeci de grade.

Bill Sanders a captat atentia tuturor acelor elevi care credeay ca le stiau pe toate. Si-a continuat povestea despre cum simtea ca era “cea mai pierzatoare” persoana din cate traise. Fiecare dintre noi a impartasit aceasta senzatie sau acest gand intr-un moment din viata. Lui Bill I se parea ca a pierde era o stare defapt atat de fireasca pentru el, incat nici nu putea concepe ceva diferit.

Atunci directorul inchisorii, Clinton Duffy, a devenit interesat de el, Acest director citea povestile tuturor prizonierilor si a vazut ceva special la Bill. I-a dat un exemplar al cartii lui Napoleon Hill “Think and Grow Rich”, iar Bill a citit principiile si ideile ascunse printre randuri.

Bill a hotarat ca avea sa reuseasca-sa reuseasca ajutandu-i pe ceilalti prizonieri. Si-a scris scopurile si a vorbit despre ele, chiar a visat la ele.

Desi era inchis pe viata, Bill a fost in cele din urma eliberat pentru buna purtare si, iimediat, a infiintat Fundatia Seven Step, care ii ajuta pe fostii condamnati sa faca fata vietii in libertate.

A scris cartea despre a fi condamna si a vorbit despre ea in turnee nationare ca cel la care a participat Mark la Sesiunea de Comunicare as Universitatii Ulinois. Aproape instantaneu , a devenit bogat si plin de succes.

In acea seasra, pana la finalul discursului, ii facuse pe acei elevi sa se ridice in picioare, sa stea jos, sa rada, sa planga si sa se hotarasca sa isi schimbe vietile. (El a fost unul dintre motivele pentru care, in cele din urma , Mark a decis sa tina conferinte publice.)

In cele din urma, la sfarsitul discursului sau, Bill a spus: “Vreau sa v-o prezint pe sotia mea, cea mai frumoasa femeie din viata mea”. Cortina s-a ridicat si ea a aparut. Lui Mark ii s-a taiat respiratia. Cu aroganta tineretii, a hotarat imediat ca nu era deloc frumoasa.

Dar publicul , femeile mai intai s-a ridicat in picioare si a aplaudat-o. Toti pareau sa spuna ca daca un om mare ca Bill Sanders putea sa vada frumusetea din ea , atunci inseamna ca trebuie sa fie, intr-adevar, frumoasa.

Bill Sanders, cel mai mare pierzator din cati au trait, dupa cum recunostea singur-si, cu singuranta, dupa cum il condamnasera altii- devenise o personalitate atat de puternica . Incat putea atinge pe oameni chiar in adancul sufletului lor. Vazuse dincolo si indepartase acea scuza pentru a pierde care il tinuse pe loc.

Inlocuise o atitudine negativa cu una pozitiva. Luase o problema si gasise in ea semintele unei oportunitati. Chemarea vietii lui nu era sa fie detinut. Era sa fie autor, orator, om de afacer si consiliier. Reusise. Si tu poti !.

Povestire preluata din cartea „Indrazneste sa castigi”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft