"Minivacanta"-3

Acum o luna,in sfarsit am fost plecata in minivacanta demult asteptata la Campulung Muscel, e un orasel foarte frumos si curat, inconjurat de munti. In fiecare zi ieseam si ne plimbam prin imprejurimi.

Parcurile erau frumos amenajante si de la intrarea iti vinea un miros imbaietor de flori care cu greu iti mai doreai sa iesi din acele parcuri.

De cateori treceam pe pod peste raul targului imi placea sa ascult sunetul a apei care trecea in viteza, acel sunet imi dadea o stare de liniste.

Am avut noroc ca a fost vreme frumoasa, desi a plouat de cateva ori insa era ploaie de vara si se oprea repede.

Intr-una din zile ne-am dus sa vizitam manastirea Namaesti, dar eu a trebuit sa stau jos in afara curtii deoarece manastirea e situata pe deal si nu am avut cum sa urc tocmai sus.

Cu ocazia asta am avut placerea sa ma intalnesc cu un amic cu care am conversat pana acum doar prin intermediul internetului, el locuieste in Campulung Muscel, asa ca m-am gandit ca daca tot eram acolo ar fi fost pacat sa pierd aceasta ocazie,

Sper sa mai am ocazia sa vizitez aceasta frumoasa localitate care in cele 4 zile cat am stat acolo, m-am simtit foarte bine.

______________POZE

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Indrazneste sa castigi !"

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft