STOP discriminarilor





          

Nu-i pot intelege pe unii oameni care fac discriminari, vazand persoane mai „altfel” decat ei, vazand cum ar fi pe cei ca noi in scaun cu rotile si nu numai.
Ar trebui sa se gandeasca ca nu e vina noastra ca depindem de un carucior, nu e vina noastra ca suntem in primul rand prizonieri unui corp care nu ne asculta.

Deoarece cu toate astea; avem ganduri, avem un suflet in noi, avem dorinte, avem planuri de viitor pe care ne dorim si ni le indeplinim asa cum suntem si cum putem intr-un scaun cu rotile.

Imi aduc aminte de o intamplare de acum 2 ani, la care am fost la concertul cantaretei Shakira ce s-a sustinut in Bucuresti, Si toti fiind in picioare iar eu in carucior, daca se punea cineva in fata mea nu mai vedeam nimic si s-a intamplat sa se puna un domn.

Mama vazand ca domnul acesta nu se da putin mai intr-o parte ca sa pot vedea si eu catre scena, s-a dus la acel domn si l-a rugat sa se dea putin ca sa am vizibilitate spre scena, iar acel domn uitandu-se la mne si iritat i-a raspuns mamei mele cum ca; de ce m-a adus acolo si nu m-a lasat acasa?! S-a dat la o parte intr-un final dar iritat si comentand.

Daca ar fi fost un pusti, mai intelegeam ca e tanar si fara ”minte” dar acest domn era destul de in varsta parea cam in jur de 50-60 de ani

M-a durut intr-un fel reactia acestui domn, deoarece asa cum venise el sa o vada pe Shakira concertand , logic  asa ma dusesem si eu la acel concert ca sa o vad pe Shakira, chiar daca sunt intr-un scaun cu rotile.

Asa cum ma doare pentru faptul ca si propria ta familia poate sa te discrimineze sub masca asa numita ”grija”, neacceptand ca ai crescut, ca esti un adult care simte nevoia de a-si gasi jumatatea si de a intemeia o familia in ciuda dizabilitatiii de care sufera...

Din pacate in tara asta sunt multi oameni care trebuie sa-si schimbe mentalitate, sa renunte la discriminare de orice fel si la prejudecati.

Ar fi cazul sa gandeasca mai profund si sa nu mai priveasca lucrurile cu atata superficialitate.

Degeaba ne credem unii mai presus fata de ceilalti pentru ca ne inselam amarnic.

NU suntem unii mai presus decat altii si nici NU vom fi vreodata, fiindca toti avem un suflet in noi iar in fata lui Dumnezeu toti suntem LA FEL indiferent de; etnie, religie, orientare sexuala sau dizabilitati  de orice natura de care suferim unii dintre noi.

Ca fiinte umane ce suntem nu avem niciun drept sa facem astfel de diferente unii fata de  altii...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Indrazneste sa castigi !"

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft