Am ajutat-o pe prietena mea sa-si dezvolte site

Astăzi a fost ziua bunei mele prietene unde m-am simțit minunat, iar in timpul in care stăteam de vorba, am început sa ne amintim cum s-a legat cu mulți ani in urma frumoasa noastră prietenie. Mi-am adus aminte ca d-abia îmi băgasem internet si îmi plăcea sa citesc despre diverse lucruri. Intr-o zi din întâmplare am intrat pe blogul ei unde mi-a făcut cu ochiul un titlu așa ca m-am apucat sa citesc articol.

Si acum țin minte cat de mult m-a fascinat acel articol, apoi am continuat sa citesc si celelalte articole ale ei. Se simțea ca sunt scrise din suflet, întrucât nu mă puteam abține sa nu-i scriu cate un comentariu in care sa ii transmit admirația si aprecierea mea la cat de frumos scrie. Ea văzând ca rezonez cu ceea ce gândește si simte, m-a contactat pe email spunându-mi ca i-ar face plăcere sa conversam mai mult. De atunci si pana in ziua de azi, nu a lipsit o zi in care sa nu vorbim

Prietenei mele, ii place sa așterne gânduri, sa compună poezii de dragoste, sa compună eseuri cat si sa facă referate. Mi-a povestit de pe vremea când era eleva, in fiecare an o lăudau profesorii pentru frumoasele ei compuneri s referate. Era cea mai buna din clasa la acest lucru. Atunci când scrie, intra ca si cum in lumea ei unde îşi da frâu liber imaginației si a sentimentelor in care le exprima extraordinar de frumos in cuvinte.

Mi-a mai povestit ca pe vremea când era mica, unele compuneri ale ei ii făceau sa plângă sau sa rada pe cei care le citeau. Acum câţiva ani prietena mea navigând pe internet a dat peste niște bloguri care citindu-le articolele i-a plăcut foarte mult, atât de mult încât i-a venit ideea sa-si facă si ea un blog unde sa scrie orice îşi dorea ea.

Așadar s-a pus pe treaba, si-a creat propriul blog si a început sa scrie. Primul ei articol pe blog cu titlul „iubirea”, un articol sensibil ce a avut un mare succes, la el a primit o mulțime de like-uri si comentarii de încurajare de la cititori. Prietena mea a devenit din ce in ce mai entuziasmanta, începuse in fiecare zi sa scrie si sa posteze cate un articol.

Adunase mii de cititori cat si si-a făcut foarte mulți prieteni de pe urma acestui blog. Iar acum doua zile m-am gândit ca tot vine ziua ei, i-am făcut cadou un domeniu ro, ea era puțin derutata fiindcă nu prea știa cum funcționează un site. Ca sa inteleaga mai bine i-am dat sa citească pe o pagina informativa despre găzduire web si m-am oferit eu sa o ajut cu acest domeniu sa-si găsească o firma rezonabila.

Așa ca m-am pus sa caut pe internet si am găsit o firma de creare site ce oferă servicii web hosting la un preț avantajos așa ca i-am înregistrat domeniu si site-ul prietenei mele era gata funcționabil.

Si-a ales singura tema pe care îşi dorea sa arate propriul site, s-a bucurat mult când a găsit tema la care visa sa reprezinte imaginea site-ului ei. Deja a început sa scrie si cu mai multa inspirație si pasiune.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Indrazneste sa castigi !"

Bratari

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft