Articole platite

Treaba cu scrisul pe un blog a început dintr-o joacă să zic aşa, acum mulţi ani. Îmi amintesc că primul articol a fost despre mine, o scurtă povestire despre viaţa mea. Când am văzut că a prins, primind like-uri şi comentarii. M-a încurajat să mai scriu şi alte articole, despre ceea ce simt, ce gândesc referitor la anumite aspecte ale vieţii, cât şi despre ce mă pasionează.

Mai târziu am aflat că pot câştiga nişte bănuți din asta. Nu mi-e ruşine să spun că scriu articole pe bani, ci sunt mândră de mine că pot câştiga bani din articole  pentru a-mi cumpăra ce-mi doresc. În primul rând o muncă ce o fac din pasiunea.

De ceva vreme am dat de platforma BlogSpot, în care poți parcurge lista de oportunităţi şi iți poți rezerva cererile care sunt compatibile cu tipul blogului tău, Page Rank-ul blogului tău si cu pretențiile tale financiare. Daca advertiserul a cărui oportunitate rezervata de tine iți aproba oferta, nu rămâne decât sa redactezi articolul, să îl publici şi să beneficiezi de transferul de bani.

Platforma BlogSpot.co.ro are şi o secțiune numita “Director Bloguri“, unde advertiserii pot vizualiza atât lista de bloggeri pe care ii pot angaja pentru a evalua şi promova servicii, produse sau site-uri, cat şi Page Rank-ul blogului şi poziția sa in site-ul de ranking Alexa. Căutările pot fi filtrate ușor, in funcție de parametri specifici. Când s-a luat decizia unei tranzacții, prin simpla apăsare a butonului “Hire” bloggerul este instiinţat că a primit o noua cerere.

Câţi bani poți sa câștigi pe BlogSpot.co.ro?

 Sumele pe care le poți câștiga utilizând BlogSpot pot fi influențate de mai multe aspecte. Platforma recomanda preturi intre 5 şi 15 euro pentru articole platite, însă dacă blogul sau site-ul tău are un Page Rank foarte bun (PR 3 sau PR 4), prețul unei postări poate creste şi pana la 30-50 de euro, in funcție de dimensiunea advertorialului. Câștigurile tale depind, desigur, atât de disponibilitatea ta de a scrie un număr cat mai mare de texte, cât şi de cererile compatibile cu ceea ce poți oferi advertiserilor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft