Solutii tehnice pentru a afisa rich media banners

Banner Design & landing pages Dacă bannerele clasice erau construite din imagini JPG sau GIF, bannerele construite cu rich media presupun folosirea tehnologiilor Flash, Java, DHTML, 3D etc. Marketerii au început sa apeleze mai des la rich media odată cu extinderea conexiunilor de Internet prin cablu, ce ofereau viteze mai mari de transfer de date.

Bannerele construite după metodele rich media pot afișa mai multe panouri deodată, se pot extinde pe toata pagina atunci când cursorul de Mouse trece prin dreptul lor sau se pot plia la loc intr-o forma de banner interactiv, folosind de cele mai multe ori conținut video.

Reclamele rich media, așa cum sunt clasificate de IAB, pot fi in-page (in interiorul site-urilor), expandabile (design bannere care se extind la trecerea cursorului), floating (reclame ce se deplasează in anumite direcții pe o pagina), pop-up (reclame ce determina apariția unei ferestre noi mai mici in browserul de net) si tranziționale sau interstițiale (reclame care apar intre doua pagini ale unui site).

Bannerele web, in încercarea de a fi observate, au tendința sa fie agresive, să îl "pacaleasca" pe consumator sa viziteze site-uri de care nu este interesat, astfel ca soluțiile rich media sunt apreciate de utilizatori in primul rând prin libertatea de a alege după ce se informează suficient, explica Chris Saridakis, directorul executiv al PointRoll, compania care controlează in prezent trei sferturi din publicitatea de tip rich media din SUA.

"Oamenii vizitează site-urile web pentru a caută conținut, nu publicitate, dar atunci când au 10 sau 20 de secunde libere, si le pot petrece citind mesaje scurte, informative si interactive cu ajutorul Mouse-ului, atâta timp cat nu sunt nevoiți să părăsească site-ul. După acest interval se pot întoarce la conținutul pe care îl căutaseră inițial pe acea pagina". Un avantaj oferit de soluțiile rich media este posibilitatea de a integra campanii de pe mai multe canale media, in special din direct mail. Astfel, consumatorii pot completa formulare direct in reclama din banner, pentru a primi ulterior prin posta un produs anume sau anumite facilități (cupoane, carduri de fidelitate etc).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serial- Criminal Minds (2005)

Fii in trend

Merchandise magazin online cu ghiozdane minecraft